دکتر محدثی زرندی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مدیران پیشین، بر لزوم بهرهگیری از تجربیات و ظرفیتهای آنان در پیشبرد اهداف و فرآیندهای آینده دانشگاه تأکید کرد و گفت: سعی ما این بوده که در عین ایجاد تغییرات، از نیروهای جوان، خوشفکر و دارای سابقهی مؤثر در حوزههای پژوهش و فناوری استفاده کنیم؛ افرادی که بتوانند با چابکی و نوآوری، مسیر تحقق اهداف و برنامههایی که از سوی ریاست دانشگاه به این معاونت محول شده، هموار کنند.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد تحرک و پویایی در ساختار پژوهشی دانشگاه افزود: انتخاب نیروهای جوان و توانمند در کنار بهرهمندی از تجربهی مدیران گذشته، میتواند در ارتقاء عملکرد معاونت پژوهش و فناوری و دستیابی به مأموریتهای دانشگاه نقش بسزایی ایفا کند. امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی مدیران، مسئولان و همکاران دانشگاه، بتوانیم در این مسیر مؤثر واقع شویم.
دکتر محدثی زرندی در بخش دیگری از سخنان خود به احیای یکی از پستهای کلیدی حوزه پژوهش اشاره کرد و گفت: با حمایتهای ریاست دانشگاه و تصویب هیئت امنای دانشگاه، پست ریاست مرکز آزمایشگاههای ملی و قطبی دانشگاه که در سنوات گذشته حذف شده بود، احیا شد. این اقدام در راستای توسعه زیرساختهای پژوهشی دانشگاه صورت گرفت و این مرکز به عنوان بازوی اجرایی دانشگاه در حوزه ساماندهی آزمایشگاهها در سطح ملی و استانی، نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.