1397/8/5 شنبه برنامه کلاسی نیمسال دوم 98-97
برنامه کلاسی نیمسال دوم98-97
قابل توجه دانشجویان گرامی:
 
برنامه کلاسهای اعلام شده نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397دانشگاه پیام نور واحد پردیس را می توانید در گزارش ثبت نام خود در سیستم گلستان مشاهده نمایید. برنامه سایر دروس نیز به تدریج و پس از اعلام از سوی واحد برنامه ریزی دانشگاه، در سیستم جامع گلستان اعمال خواهد شد.
 ضمنا آخرین اخبار از تغییرات برنامه کلاس ها و یا لغو کلاس ها را نیز می توانید با مراجعه به کانال تلگرام دانشگاه به آدرس classpardispnu@ و یا  از منوی « اطلاعیه ها » در صفحه اصلی همین سایت دریافت نمایید.

نکات مهم درخصوص برنامه ریزی کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97:

1-آغاز کلاسهای نیمسال
دوم سال تحصیلی 1397/11/13

2- کلیه دروس
ارائه شده به  صورت عادی دروس به شرطی کلاس برگزار خواهد شد که حدنصاب تشکیل کلاس ( 10 نفر برای رشته های علوم پایه و 15 نفر برای رشته های علوم انسانی ) رعایت شده باشد. با توجه به فضای دانشگاه ، در غیر این صورت تاریخ آزمون میان ترم درس ارائه شده بعد از زمان حذف و اضافه در کانال تلگرام دانشگاه به آدرس classpardispnu@ و یا   در قسمت امتحانات میان ترم همین سایت اعلام می گردد.

3- کلاسهای دروس تخصصی و غیرمشترک برخی از رشته های مقطع کارشناسی ( به دلیل نرسیدن دانشجویان آنها به حدنصاب  تشکیل کلاس حضوری ) به صورت الکترونیکی (مجازی) و از طریق سایت http://LMS.pnu.ac.ir برگزار می شود. دانشجویان این رشته ها در منوی ثبت نام خود ( در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه ) علاوه بر دروس با نوع عادی و خودخوان، برخی از دروس را نیز با عنوان « الکترونیکی » مشاهده می کنند و در صورت انتخاب کردن آنها می توانند طبق زمان بندی ارائه شده در گزارش ثبت نام (گزارش 101 سیستم گلستان) در کلاسهای الکترونیکی (مجازی) این دروس از طریق سایت LMS شرکت نمایند.
لازم به ذکر است که برخی از کلاسهای مقطع کارشناسی ارشد نیز طبق روال ترمهای گذشته به صورت الکترونیکی (مجازی)
 برگزار می گردد.

4- 
حضور دانشجو در کلاسهای کارگاهی، آزمایشگاهی و یا عملی الزامی می باشد و در صورت عدم حضور یا غیبت بیش از یک جلسه، نمره عملی دانشجو در آن درس، « صفر » درج خواهد شد.

5- شرکت در کلاسهایی که به صورت عادی ارائه شده است (دروس تئوری) اجباری نیست و دانشجو می تواند در این کلاسها شرکت نکند ولی برای دریافت نمره میان ترم شرکت در امتحان میان ترم الزامی است.


6- برنامه های اعلام شده قطعی نیست و تا زمان حذف و اضافه احتمال تغییر در برنامه ها وجود خواهد داشت.

7- برگزاری کلاس های رفع اشکال محدود به چند جلسه (با توجه به ساعت رفع اشکالی که در لیست منابع دروس ذکر شده) می باشد که بعضا شروع تشکیل آنها بعد از حذف و اضافه و یا در سال جدید و فاصله برگزاری جلسات ممکن است تا دو هفته هم باشد.



جهت ارتباط با دفتر برنامه ریزی

رشته های مدیریت(کلیه گرایش ها)،حسابداری،اقتصاد،مترجمی زبان،گروه کشاورزی،ارشد ادبیات،ارشد علوم دامی ،ارشد مدیریت منابع انسانی 
( خانم احمدی)  شماره تلفن: 76278319

رشته های علوم پایه، فنی مهندسی ، الهیات،حقوق ، علوم تربیتی (کلیه گرایش ها )،روان شناسی ،علوم اجتماعی،علوم ارتباطات اجتماعی(کلیه گرایش ها) ،تاریخ ،ارشد برنامه ریزی درسی (خانم حسینی ) شماره تلفن: 76278320





برنامه کلاسی دروس تربیت بدنی و ورزش1


جهت دانلود لیست درسی و منابع کلیک نمائید


جهت دانلود تقویم آموزشی سال تحصیلی 97- 96کلیک نمائید

 

برنامه کلاسی خود را از گزارش ثبت نام سیستم جامع گلستان دریافت کنید

  
  1. جهت دریافت فایل pdf برنامه کلاسی کلیه رشته ها(دورس دارای کلاس- دروس لینک شده به اساتید و دروس خودخوان) بر روی اینجا کلیک نمایید.دروس بر اساس کد درس مرتب شده اند