برگزیده‌ها
1398/2/22 یکشنبه
پیگیری تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور پردیس توسط دکتر علیجانی
با حضور دکتر علیجانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، دکتر تنها رییس دانشگاه پیام نور پردیس و آقای بابازاده عضو هیات مدیره و اقای مهندس هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس وضعیت تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور مورد بررسی قرار گرفت.


 

براساس گزارش روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 21/اردیبهشت ماه 98 جلسه ای با حضور رییس دانشگاه پیام نور پردیس مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس در دفتر دکتر علیجانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع نمایندگان تهران برگزار شد .

در این جلسه دکتر تنها گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور در شهر پردیس از بدو تاسیس تا کنون ارائه داد و اعلام کرد که ساختمان این دانشگاه در سه طبقه و زیر بنای 2100 متر مربع درحال ساخت است . با توجه به شرایط شهر پردیس و بالا بودن نرخ رشد جمعیت در این شهر و همچنین تعداد بالای جوانان و علاقه مندان به تحصیلات دانشگاهی لزوم تکمیل و بهره برداری سریعتر  ساختمان جدید احساس میشود . 

در این جلسه دکتر علیجانی نیز نکاتی را درخصوص اهمیت و نقش دانشگاه در توسعه فرهنگی و علمی کشور بیان کرده و به ضرورت نگاه ویژه به وضعیت فرهنگی و آموزشی شهر پردیس اشاره کردند  وی خاطرنشان کرد دانشگاه پیام نور با توجه به ساختار آموزشی و پایین بودن شهریه نسبت به سایر دانشگاه های شهریه ای  میتواند نقش موثری در توسعه علمی کشور داشته باشد . همچنین وی خواستار مساعدت  شرکت عمران پردیس در تکمیل پروژه دانشگاه پیام نور پردیس شد .

در این جلسه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر پردیس نیز ضمن گزارشی از عملکرد این شرکت  از بررسی نحوه همکاری با دانشگاه پیام نور پردیس در هیات مدیره خبر داد.

دانشگاه پیام نور پردیس تنها دانشگاه دولتی این شهر است که در حال حاضر در 40 رشته دانشگاهی ، با همکاری 25 نفر از اعضای علمی به بیش از 2000 نفر از دانشجویان  ارائه خدمات می نماید .

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir